جانشین نداجا:اعزام ناوگروه های نداجا در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 97
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد.

وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: